Blog Site - Design

Kobieca strona internetowa

 

Decyzja zapadła: Królowa potrzebuje strony internetowej.

Jakiej?

Wiadomo – wyjątkowej!

Stylowej, dopasowanej do sukni, tronu i królestwa.

I żeby miała pozycję na okolicznych dworach. I godnie ją reprezentowała.

Dlaczego strona ma być kobieca? Nie wystarczy skuteczna? Jak przekonują niektórzy: strona nie ma być ładna tylko skuteczna.

Jednak my dziewczyny wiemy że uroda idzie w parze ze skutecznością. I jakoś tak, ci ładniejsi mają łatwiej.

 

 

Może nie bajkowo, ale też pięknie

W polskim biznesie udział kobiet na najwyższych stanowiskach to zaledwie 14 %, w skali globalnej – niewiele więcej – 17%.

Bardziej aktywne jesteśmy w małych i średnich firmach, bo taka forma działalności daje nam szeroko pojętą wolność i własne królestwo. We własnej firmie możemy podejmować decyzje samodzielnie, rozwijać pasje i skrzydła.

Ja tak czuję.

Moja praca daje mi poczucie niezależności i mogę ją wykonywać w harmonii ze swoim światem. Bez naginania się do wartości, których nie wyznaję.

Z nikim nie muszę konkurować, nikomu nic udowadniać.

Jestem Kobietą i moja strona też jest Kobietą. I ma naszyjnik – bo lubię.

Projektujemy

Co daje nam kobiecość na stronie?
Przede wszystkim klimat, emocje. Strona internetowa to czasem pierwszy kontakt klienta z Twoją firmą. Gdyby spotkał się z Tobą osobiście, miałabyś przewagę. Mogłabyś odpowiedzieć na jego pytania, dobrze się zaprezentować i swoją firmę. Mogłabyś zbudować właściwą scenerię a nawet rozpylić jakiś zapach. Mogłabyś użyć wszystkich tych sztuczek sprzedażowych, które opanowałaś do perfekcji.
A strona co…
A strona to samo!
Wyobraź sobie siebie, w idealnej biznesowej sytuacji. Rozmawiasz, osiągasz sukces. Jak wtedy się czujesz? Co widzisz obok siebie?
Napisz to lub namaluj. Wykorzystaj do projektu swojej nowej lub do poprawienia istniejącej strony internetowej. To będzie Twoja strona sukcesu. Strona, z momentu, kiedy wszystko działa najlepiej. Poprawiaj swój projekt tyle razy, aż nabierze kształtu. 
 

Wyróżniamy się

Wybierz kilka / kilkanaście stron ze swojej branży. Porównaj je. Zapisz co mają wspólnego ze sobą. Podziel te spostrzeżenia na grupy. Mogą to być: układ strony, kolory, elementy strony, menu.

Następnie zwróć uwagę na zawartość: prezentacja firmy, oferta, cennik, kontakt.

Na końcu wypisz wszystkie dodatki, takie jak np. chatboty, e-booki do pobrania, systemy rezerwacji itp.

Otocz kółkiem w każdej grupie to co Ci się podobało.

W zasadzie, na tym mogłabyś poprzestać, czyli zrobić kolejną, taką samą stronę w branży. Tyle że Twój potencjalny klient obejrzy większość stron konkurencji. Dlaczego powinien zapamiętać właśnie Twoją stronę? Pomyśl, jak mogłabyś udoskonalić to co masz w kółeczkach?  Ludzie lubią to, co jest im znane, przewidywalne. Jednak zawsze można to wyróżnić, wprowadzić element przyjemnego zaskoczenia (ale nie szalej, żeby nie zdenerwować odbiorcy strony). Na pewno znasz profil swojego idealnego klienta i będziesz wiedziała co może mu się spodobać. Do dzieła więc!