Blog Site - Design
Kobieca strona internetowa
Decyzja zapadła: Królowa potrzebuje strony internetowej.
Jakiej?
Wiadomo – wyjątkowej!
Stylowej, dopasowanej do sukni, tronu i królestwa.
I żeby miała pozycję na okolicznych dworach. I godnie ją reprezentowała.
Dlaczego strona ma być kobieca? Nie wystarczy skuteczna? Jak przekonują niektórzy: strona nie ma być ładna tylko skuteczna.
Jednak my dziewczyny wiemy że uroda idzie w parze ze skutecznością. I jakoś tak, ci ładniejsi mają łatwiej.
Może nie bajkowo, ale też pięknie
W polskim biznesie udział kobiet na najwyższych stanowiskach to zaledwie 14 %, w skali globalnej – niewiele więcej – 17%.
Bardziej aktywne jesteśmy w małych i średnich firmach, bo taka forma działalności daje nam szeroko pojętą wolność i własne królestwo. We własnej firmie możemy podejmować decyzje samodzielnie, rozwijać pasje i skrzydła.
Ja tak czuję.
Moja praca daje mi poczucie niezależności i mogę ją wykonywać w harmonii ze swoim światem. Bez naginania się do wartości, których nie wyznaję.
Z nikim nie muszę konkurować, nikomu nic udowadniać.
Jestem Kobietą i moja strona też jest Kobietą. I ma naszyjnik – bo lubię.
Projektujemy
Wyróżniamy się
Wybierz kilka / kilkanaście stron ze swojej branży. Porównaj je. Zapisz co mają wspólnego ze sobą. Podziel te spostrzeżenia na grupy. Mogą to być: układ strony, kolory, elementy strony, menu.
Następnie zwróć uwagę na zawartość: prezentacja firmy, oferta, cennik, kontakt.
Na końcu wypisz wszystkie dodatki, takie jak np. chatboty, e-booki do pobrania, systemy rezerwacji itp.
Otocz kółkiem w każdej grupie to co Ci się podobało.
W zasadzie, na tym mogłabyś poprzestać, czyli zrobić kolejną, taką samą stronę w branży. Tyle że Twój potencjalny klient obejrzy większość stron konkurencji. Dlaczego powinien zapamiętać właśnie Twoją stronę? Pomyśl, jak mogłabyś udoskonalić to co masz w kółeczkach? Ludzie lubią to, co jest im znane, przewidywalne. Jednak zawsze można to wyróżnić, wprowadzić element przyjemnego zaskoczenia (ale nie szalej, żeby nie zdenerwować odbiorcy strony). Na pewno znasz profil swojego idealnego klienta i będziesz wiedziała co może mu się spodobać. Do dzieła więc!